Compania se diferențiază de competiție prin diversitatea mare a produselor, care aduce cu sine economii de timp și bani pentru clienți. KREDIANIS a fost înființată în anul 2011, inițial având un punct de lucru depozit en-gros în chirie în Bârlad și un magazin en-detail proprietate în comuna Zorleni. Întrucât spațiul existent de depozitare s-a dovedit rapid insuficient, dar și din dorința de a accesa discount-uri de volum de la furnizori, managementul companiei a luat hotărârea de a închiria un spațiu de 200 de metri pătrați în comuna Zorleni, localitatea Simila. Ulterior, a fost închiriată o altă hală de 1.300 metri pătrați tot în comuna Zorleni, care a fost, la scurt timp, achiziționată împreună cu terenul de 6.000 de metri pătrați.
În anul 2013 a fost deschis cel de-al doilea punct de lucru depozit en-gros în Bârlad. Cele 2 puncte de lucru ale companiei au funcționat foarte bine până în momentul în care, tot în anul 2013, mai multe firme concurente au început să presteze și serviciul de distribuție. Pentru a nu afecta cifra de afaceri obținută și poziția în piață a companiei, s-a impus necesitatea livrării mărfurilor direct la magazinele clienților.
KREDIANIS deținea în 2013 două puncte de lucru depozite en-gros în Bârlad, punând totodată bazele activității de distribuție a companiei, pentru a răspunde provocărilor din piață și a rămâne competitivă
„Pentru început, luam comenzile telefonic, după care, după un an de zile aveam 3 agenți de vânzări. Acesta este unul dintre momentele care au marcat această evoluție. Timp de cinci ani, între 2015 și 2020, am dezvoltat la cele mai înalte cote distribuția, investind mereu în spații de depozitare și în parcul auto. În anul 2020, am ajuns la un număr de 3.500 de metri pătrați de spații de depozitare și la 30 de autoturisme și autoutilitare, cu un număr de 105 angajați”, ne-a declarat dl. Eduard Sîrbu, Administrator KREDIANIS.
Un tip de comerț modern
Al doilea moment marcant pentru KREDIANIS a fost reprezentat de deschiderea supermarketului tip cash&carry din Bârlad, care a avut un impact major asupra cifrei de afaceri, dar și asupra imaginii din piață. Acest supermarket a deschis noi orizonturi pentru societate, permițând practicarea unui tip de comerț modern, actual și de viitor. „După doi ani de la deschiderea acestuia, putem spune că acest supermarket a fost ca o campanie publicitară, ajutându-ne să activăm mult mai mulți clienți și din rândul persoanelor fizice, el fiind conceput inițial pentru persoane juridice. De asemenea, prin acesta am atras și foarte mulți furnizori de primă mână și am reușit să accesăm discounturi importante, iar prețurile noastre de vânzare au fost și rămân în continuare foarte competitive”, precizează administratorul companiei.
Deschiderea supermarketului tip cash&carry din Bârlad a avut un impact major asupra cifrei de afaceri, dar și asupra imaginii din piață
Aspectul care diferențiază cel mai mult KREDIANIS de competitorii din piață este însă diversitatea foarte mare a produselor, ceea ce înseamnă, în final, importante economii de timp pentru clienți, în condițiile în care timpul devine o resursă din ce în ce mai valoroasă pentru fiecare dintre noi. De asemenea, prețurile practicate reprezintă un alt avantaj important care diferențiază compania față de principalii săi competitori din piață.
Portofoliul de produse
Oferta de produse pusă la dispoziția clienților este una foarte diversificată, care include de la produse textile, produse de bucătărie, cosmetice, lumânări sau detergenți, până la băuturi și produse alimentare. În prezent, KREDIANIS este partenerul care acoperă cea mai mare gamă de produse din județ, dar care oferă și o acoperire extinsă pe toată raza județului Vaslui și în zone din județele învecinate (Bacău, Galați, Vrancea, Iași).
În acest moment, tendința consumatorului român este de a-și limita coșul de cumpărături din cauza inflației apărute în contextul războiului din Ucraina, însă KREDIANIS a reușit să se adapteze și la aceste cerințe, având în vedere faptul că spațiul din dotare permite oferirea unui portofoliu extrem de variat și bogat, care include atât produse premium, cât și produse low-cost.